♪♫Bubble Music♫♪

حباب موسیقی

یک دختر آمریکای با داشتن 245 کیلو گرم وزن قصد دارد تا بر عکس سایر عروس ها چاق تر به نظر برسد ! سر آشپزی به وی علاقه مند شده و با هم نامزد کرده اند.

سوزان امان 33 ساله با این تصمیم خود تمامی اطرافیانش را شوکه کرده است و برای اینکه بتواند به این هدف برسد، روزانه 30 هزار کالری مصرف می کند تا پیش از برگزاری مراسم عروسی اش به وزن مطلوب خودش دست یابد.سوزان برای اینکه بتواند این عنوان را به دست آورد هر آنچه که او را در مدت کمتری چاق تر کند ، مصرف می کندتا در مراسم عروسی اش بزرگترین لباس عروسی جهان را بپوشد . به گزارش پایگاه oddity central، سوزان با وجود هشدار پزشکان بر تصمیم خود پا بر جاست و قصد دارد با این کار به افراد چاق یاد آوری کند که چاق بودن عیب نیست.!

برای دیدن عکس این خانم چاق به ادامه مطلب برید


ادامه مطلب

نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:8 توسط hf|

بر اساس اعلام شورای شهر وست مینستر، اعضای این شورا گزارش دادند  که تا کنون دو مورد شکایت در ارتباط با این بستنی ها که از شیر مادران تهیه شده است ،دریافت کرده اند و قصد دارند این بستنی را که به «بچه عجیب» معروف است، از فهرست دسر های رستوران لندن حذف کنند.یکی از مسئولان به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت:این بستنی که از شیر مادران تهیه می شود ، احتمال دارد حاوی ویروس هایی همچون هپاتیت باشد.این بستنی 14 پوند،معادل 23 دلار قیمت دارد و با وانیل و لیمو طعم گرفته است.


,

ساعت 16:53 توسط hf|

ساکنان منطقه ای در اسپانیا طی یک رسم قدیمی در مراسم تدفین خود شرکت می کنند تا مرگ را از نزدیک احساس نمایند در این مراسم قدیمی که سالانه در ماه جولای برگزار می شود،افراد زیادی شرکت می کنند. شرکت کنندگان در این مراسم با وانمود کردن اینکه فوت نموده اند ، داخل تابوت  گذاشته و در اطراف محل زندگی شان گردانده می شوند،در این مراسم تمام کارهایی  که برای اموات در نظر گرفه می شود، به طور کامل انجام می شود. در پایان این مراسم شرکت کنندگان با بلند شدن از داخل تابوت هایشان ، احساس و تجربیاتی را که به دست آورده اند برای دیگران باز گو می کنند.


,

ساعت 16:17 توسط hf|

یک مخترع آلمانی تلفنی مخصوص اختراع کرده است که توی تابوت مردگان نصب می شود تا بستگان آنان بتوانند بدون آنکه از خانه خارج بشوند و زحمت رفتن به گورستان را بر خودشان هموار کنند،هر قدر دلشان می خواهد با مردگان شان درد و دل کنند!این تلفن به زودی وارد بازار خواهد شد!

565697246792625383701131185117272439[1]


,

ساعت 15:46 توسط hf|


آخرين مطالب
» گریه
» متن آهنگ «من»
» متن آهنگ «قرص های خواب آور»
» نت آهنگ ای ایران
» رز سفید
» عشق و نفرت
» sukut
» welcome

Design By : Pichak